Alltså

Ja, jag är tillbaka.  Nej, jag kommer inte misslyckas.

Är sjuk för tillfället och det är så jobbigt. Eller sjuk och sjuk, just nu känner jag mig ganska frisk. Men det hjälps inte. Jag får ändå inte gå till gymmet och träna. Ugh. Nästa vecka, när jag är friskfriskfrisk ska jag tränatränaträna som bara den. Okej, inte som bara den. Men på måndag, onsdag och fredag ska jag iallafall träna. Så. Spikat.

Annars då? Har inte varit i skolan på hela veckan eftersom att jag har varit sjuk. Har spenderat mina dagar genom att kolla på ”Orange is the new black”. Eller, har iallafall spenderat 48 timmar på att kolla på OITNB, de andra 2 dagarna kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. 
 
Senaste instagram @liveliisabeth
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0