Film Fredag!

Som alla fredagar now-a-days, så har jag kollat på film! Idag blev det The Back-up Plan med Jennifer Lopez. Åh, you gotta love Jennifer <333 Hon är nog en av världens bästa skådespelerska! Sååå bra. Älskar alla hennes filmer. Iallafall, TBUP var bra, lite för lång kanske, men jättebra förutom det. Om du vill se den kan du göra det HÄR. :)
 
Nu ska jag sätta igång en annan film tror jag. Ska försöka hitta någon... har ni några tips? Hehe! OMG, såg nyss att det bara är 9% kvar innan Modern Family har laddats ned klart på min datoooor. Wiiii. Säsong 3, here I come! Ska nog kolla på någon serie istället så att jag inte är upptagen när MF är klart.. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0