❥Det är mer än en drog. Det är en livsstil.

Jag har blivit obsessed med Modern Family. Vart det hela kom ifrån? No idea. Det är bara sååååå bra. Jag kan inte sluta kolla på det, utan varje tillfälle vid en dator jag får så är det Modern Family som rullar framför mina ögon. Det tar aldrig slut! Eller jo. Jag kollar naturligtvis på Swefilmer (som resten av sverige) och dem har bara till säsong två :'( Orka. Får hitta någon annan website som sänder MF när jag kollat klart på allt.
 
Sen har ju även Teen Wolf börjat. Åh. Orkar inte med livet, allt händer för snabbt. UHFNIRJDKVNQPOAL. Behövde det där. Ska kolla på Teen Wolf lite senare med en skål glass och en katt. Nom. Det blir väl mysigt får jag hoppas. Nej nu ska jag inte störa mer. So long. ♛
 
Large
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0