Damn

Himlen öppnade sig nyss. Det var loco. Satt inne på rummet, hörde värsta mullret och så ba BAM. Det vart så mycket att vattnet rann i floder nästan. Galet. Men det är vad sommaren kommer med. Hah.
 
Idag har jag inte gjort mycket. Sagal kom till mig runt 2, vi åkte till Telefonplan där jag hämtade mina betyg och sedan drog vi hem igen. Därefter låg vi bara inne på Vine, Twitter och Tumblr. Inget speciellt. Hon gick för en timma sedan, då tittade jag på Wallander med mamma. Hon hade redan kommit halvvägs så det var inte så mycket för mig att se, + så har jag redan sett den så det var ingen större förlust.
Imorgon blir det bara slapp. Ska sitta hemma hela dagen, duscha och kolla på film. Det blir mys. Tror ändå att det kommer regna. Om inte så ska jag försöka få med mamma på en promenad. Förhoppningsvis blir det regn.. lat much.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0