Asså shit vad känsligt.

Vart jätterörd just nu. Okej - rörd kanske inte är det rätta ordet, men finner cirka noll ord till hur jag känner mig. Beror säker på mensen. (Bra att ha något att skylla på,haha) Jag satt och tänkte lite på att jag har sommarlov, sen tänkte jag "Oh, shit... efter sommaren börjar jag åttan."
Det är inget att Ohshit:a över kanske några tycker, men jag tycker det är jätte ohshit:it. Känns som om jag slutade sexan nyss. Och förmodligen kommer tiden rulla på lika snabbt nästa år. Sen är det nian. Sen är det bye bye grundskolan. Jag orkar inte. Åttan kommer bli lite tom också, då Michelle och Linnéa ska sluta.. :( Men hoppas jag överlever ändå. Åttan. Wow. Big step. Eller? Känner mig en aning äldre... lol.
 
Time goes too fast. | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0