-

Söndagen är kommen. Lol, poetiskt. Imorgon är det måndag... igen. Vi ska på någon utflykt och börja 10.15, wich is nice. Vi ska till någon strand, så om det blir sol ska jag sooooollllaaaaaaa. Hoppas på det bästa. Iallafall, vaknade runt 12 imorse, klev upp och kollade lite på tv. Vaknade av åskan, haha. Om det inte vore för vädret skulle jag nog fortsattit att sova. Jag ser det som en fördel att det åskade.
Nu ligger jag återigen i sängen och kollar på Modern Family. Alltså vet inte vad som har hänt egentligen, men nu i slutet på skolan vill jag ha en massa läxor. Det känns så tomt att inte göra något alls. Gillar att hållas sysselsatt.. men i sommar kommer jag nog inse hur skönt det är utan allt stress. Det får vänta tills 8:an.... euk. Nu ska jag fortsätta med MF, PUSS.
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0